Wymeldowanie z pobytu stałego
Wymeldowanie z pobytu stałego
Wymagane dokumenty:
- dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty),
- książeczka wojskowa,
- wypełniony formularz zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego,
Opłaty
Czynności związane z wymeldowaniem nie podlegają opłatom.
Miejsce złożenia dokumentów:
Stanowisko ds. Obywatelskich Urzędu Gminy Płoniawy-Bramura, tel. (029) 717-80-61 w. 26.
Termin i sposób załatwienia sprawy:
- w przypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego czynność wymeldowania dokonywana jest bezzwłocznie.
- w wyniku dokonania wymeldowania interesant otrzymuje wydruk komputerowy w postaci poświadczenia wymeldowania z pobytu stałego.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960).