Zatwierdzenie projektu podział nieruchomości

Zatwierdzanie projektów podziału nieruchomości


Wymagane dokumenty :
1. Wniosek osoby lub osób (jeżeli nieruchomość objęta jest współwłasnością) posiadających tytuł prawny do nieruchomości. Druk do pobrania
2. Dokument stwierdzający tytuł prawny nieruchomości.
3. Wypis z rejestru /katastru/ nieruchomości.
4. Projekty podziału nieruchomości sporządzone na aktualnej mapie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wykonane przez uprawnioną jednostkę geodezyjną .
5. Opinię w formie postanowienia o zgodności podziału nieruchomości z planem miejscowym.

Opłaty :
Od wniosku nie pobiera się opłaty skarbowej.

Miejsce złożenia dokumentów :
Sekretariat Urzędu Gminy Płoniawy-Bramura.

Termin i sposób załatwienia sprawy :
Niezwłocznie lecz nie później niż 30 dni od daty złożenia wniosku, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.

Tryb odwoławczy :
Odwołanie od decyzji zatwierdzającej projekt podziału wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ostrołęce za pośrednictwem Wójta Gminy w terminie 14 dni licząc od dnia jej doręczenia.

Jednostka odpowiedzialna :
Stanowisko ds. Gospodarki Komunalnej, Mienia Komunalnego, Gospodarki Gruntami i Leśnictwa
pok. 20
tel. (029) 717-80-61

Podstawa prawna :
1. Art.92 do art.99 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2000r. Nr 46 , poz.543 z późn.zm.).
2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 17 lutego 1998r. w sprawie trybu dokonywania podziałów nieruchomości oraz sposobu sporządzania i rodzajów dokumentów wymaganych w tym postępowaniu (Dz.U. z 1998r. Nr 25, poz.130 z późn.zm.)
Wytworzył:
Udostępnił:
Winnicki Tomasz
(2004-03-04 12:27:28)
Ostatnio zmodyfikował:
Winnicki Tomasz
(2004-07-08 09:57:51)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki