Płoniawy-Bramura: Przetarg na odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Płoniawy-Bramura w sezonie zimowym 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015
Numer ogłoszenia: 450572 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płoniawy-Bramura , Płoniawy-Bramura 83A, 06-210 Płoniawy-Bramura, woj. mazowieckie, tel. 29 7178061, faks 29 7178043.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Płoniawy-Bramura w sezonie zimowym 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem do odśnieżania dróg. Łączna sieć dróg przewidzianych do odśnieżania wynosi około 150,0 km. Łączna długość przewidziana w zamówieniu może ulec w trakcie realizacji zadania zmianie w szczególności zwiększeniu. Całość sieci dróg podzielono na 4 następujące części : Obszar nr 1 obejmuje miejscowości - Bobino Wielkie, Bobino-Grzybki, Chodkowo-Biernaty Chodkowo-Kuchny, Chodkowo-Załogi, Chodkowo Wielkie, Prace, Rogowo, Nowa Zblicha, Stara Zblicha, Choszczewka, Suche, Płoniawy-Kolonia Obszar nr 2 obejmuje miejscowości - Jaciążek, , Krzyżewo Borowe, Płoniawy-Bramura, Nowe Płoniawy, Stary Podoś, Nowy Podoś, Retka, Zawady Dworskie, Zawady-Huta, Łęgi, Dłutowo, Gołoniwy. Obszar nr 3 obejmuje miejscowości - Bogdalec, Kalinowiec, Szczuki, Szlasy Bure, Szlasy-Łozino, Węgrzynowo. Obszar nr 4 obejmuje miejscowości - Kobylinek, Kobylin, Młodzianowo, Obłudzin, Krzyżewo Nadrzeczne, Stare Zacisze, Popielarka,. Każdy obszar traktowany jest jako odrębna część zamówienia. Do realizacji odśnieżania planuje się wybór 1 oferenta na każdy obszar. Wybrany oferent powinien dysponować: 1. Co najmniej 2 sprzętami - wyposażonymi w lemieszowy czołowy pług śnieżny jedno lub dwustronny z - samochodem ciężarowym lub ciągnikiem rolniczym o napędzie na 2 osie (4x4) lub ładowarką o napędzie na 2 osie (4x4) lub ciągnikiem gąsienicowym - o mocy nie mniejszej niż 80 KM każdy pojazd 2. Co najmniej 1 równiarką samojezdną - wyposażoną w lemieszowy czołowy pług śnieżny jedno lub dwustronny. Wykonawca powinien także dysponować potencjałem technicznym pozwalającym na realizację przedmiotu zamówienia w maksymalnie krótkim czasie, nie dłużej jednak niż 4 godziny od czasu zlecenia przez Zamawiającego. W godzinach porannych wszystkie drogi po których jeżdżą autobusy dowożące dzieci do szkół na danym obszarze powinny być odśnieżone nie później niż do godziny 6³º. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić ewentualne zmiany z Zamawiającym. Kolejność odśnieżania tras na danym obszarze Wykonawca ustali po podpisaniu umowy o świadczenie usług. Ustalając kolejność odcinków Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego. Szerokość odśnieżanej drogi nie powinna być mniejsza niż szerokość korony drogi, a w przypadkach, gdy możliwości techniczne na to nie pozwolą winien wykonywać mijanki w odległościach, co 200 m. Zlecenie rozpoczęcia odśnieżania poszczególnych odcinków dokonywał będzie zamawiający lub upoważnione przez niego osoby. Wynagrodzenie za wykonaną usługę będzie następowało na podstawie stawki za 1 godzinę efektywnej pracy, w oparciu o zatwierdzoną kartę pracy (za dojazd do odśnieżanego ciągu drogowego oferent nie będzie otrzymywał wynagrodzenia). Po otrzymaniu zlecenia rozpoczęcia odśnieżania danego odcinka drogi (dróg), oferent zobowiązany będzie do rozpoczęcia realizacji zlecenia w ciągu 0,5 godziny. Po ukończeniu odśnieżania poszczególnych odcinków dróg, Zamawiający będzie miał każdorazowo prawo weryfikacji faktu odśnieżenia poszczególnych odcinków. W przypadku negatywnej weryfikacji Wykonawca zobowiązany zostanie do wykonania poprawek na odcinakach, które zostały negatywnie zweryfikowane na własny koszt. W przypadku odmowy wykonania poprawek, bądź też trzykrotnej, niewłaściwej poprawie zostanie skierowany na te odcinki sprzęt zastępczy, a kosztami łącznie z kosztem dojazdu zostanie obciążony Wykonawca. W celu zatwierdzenia karty pracy oferent w ciągu 48 godzin od realizacji odśnieżania będzie musiał zgłosić się do zamawiającego i uzgodnić liczbę godzin pracy odśnieżania dróg (porównanie dokumentacji prowadzonej przez zamawiającego i oferenta) oraz przesłać drogą elektroniczną wypełnioną kartę pracy. W przypadku nie dopełnienia tego wymogu, za wykonanie usługi oferent nie otrzyma wynagrodzenia. Rozliczanie się Zamawiającego z Wykonawcą za wykonane usługi będzie następowało w drodze faktur częściowych z załączonymi potwierdzonymi przez zamawiającego kartami pracy, jednak nie częściej niż raz w miesiącu. Termin płatności faktur nie krótszy niż 30 dni. UWAGA! Oferent może startować tylko na jedną z 4 części zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploniawy-bramura.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Płoniawy-Bramura Płoniawy-Bramura 83A 06-210 Płoniawy-Bramura.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Płoniawy-Bramura Płoniawy-Bramura 83A 06-210 Płoniawy-Bramura.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie