Płoniawy-Bramura: Wybór banku do udzielenia kredytu długoterminowego
Numer ogłoszenia: 336782 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płoniawy-Bramura , Płoniawy-Bramura 83A, 06-210 Płoniawy-Bramura, woj. mazowieckie, tel. 29 7178061, faks 29 7178043.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór banku do udzielenia kredytu długoterminowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 1 655 153,00 zł Kredyt będzie przeznaczony na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. 2) Podstawa: a) Uchwała Nr 123/XX/2012 Rady Gminy Płoniawy Bramura z dnia 20 czerwca 2012r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. b) Uchwała Nr Os.289.2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 5 lipca 2012 r. w sprawie wydania opinii na wniosek Wójta Gminy Płoniawy-Bramura o możliwości spłaty długoterminowego kredytu, o udzielenie którego Gmina ubiega się w banku. 3) Zakres i warunki usługi (1) Kwota i waluta kredytu 1 655 153,00 zł (jeden milion sześćset pięćdziesiąt pięć tysięcy sto pięćdziesiąt trzy złote 00/100) (2) Warunki udzielenia kredytu a) Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego. I transza w kwocie 1 400 000,00 zł do 10.10.2012 r. II transza w kwocie 255 153,00 zł do 27.12.2012r. b) Możliwość refinansowania spłat kredytów i pożyczek dokonanych w roku 2012. c) Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ d) Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. e) W całym okresie kredytowania marża kredytodawcy pozostaje na nie zmienionym poziomie f) Jedynym kosztem kredytu jest jego oprocentowanie. g) Spłata odsetek w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu. (3) Wykorzystanie kredytu w wysokości 1 655 153,00 zł w dwóch transzach. I transza w kwocie 1 400 000,00 zł do 10.10.2012 r. II transza w kwocie 255 153,00 zł do 27.12.2012r (4) Okres spłaty kredytu: 30.09. 2013 do 30.09.2022 (37 rat). (5) Okres karencji w spłacie kapitału: 12 miesięcy (6) Spłata kapitału : raty trzymiesięczne równe pierwsza rata w kwocie 44 765,00 zł kolejne po 44 733,00 zł. (7) Termin spłaty pierwszej raty: 30.09.2013 r. (8) Termin spłaty ostatniej raty: 30.09.2022 r. (9) Okres karencji w spłacie odsetek: bez karencji. (10) Spłata odsetek : Odsetki naliczane przez bank od dnia uruchomienia kredytu w okresach miesięcznych od kwoty faktycznego zadłużenia, płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca, na podstawie zawiadomienia przez bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez Bank w drodze Faxu w terminie 7 dni przed datą płatności odsetek. Obliczając odsetki należy przyjąć za podstawę obliczeń faktyczną ilość dni kredytowania w roku kalendarzowym w odniesieniu do liczby dni kalendarzowych w danym roku (365/366). Odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu za faktyczną ilość dni, które upłynęły od daty uruchomienia kredytu do dnia poprzedzającego dzień spłaty kredytu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2022.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią Formularza Nr 2

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploniawy-bramura.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Płoniawy-Bramura Płoniawy-Bramura 83a 06-210 Płoniawy-Bramura.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Płoniawy-Bramura Płoniawy-Bramura 83a 06-210 Płoniawy-Bramura.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie