Płoniawy-Bramura: Remont stacji uzdatniania wody
Numer ogłoszenia: 76042 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płoniawy-Bramura , Płoniawy-Bramura 83A, 06-210 Płoniawy-Bramura, woj. mazowieckie, tel. 29 7178061, faks 29 7178043.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont stacji uzdatniania wody.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1.1. Zakres remontu stacji uzdatniania wody Po wykonaniu remontu stacji jej wydajność wynosiła będzie: - Qśr/d = 750 m3/d średnio dobowa - Qmax/d = 1000 m3/d maksymalna dobowa 2.1.2. Roboty budowlane Zakres tych robót obejmuje: docieplenie dachu i ścian zewnętrznych, wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych, ułożenie glazury i terakoty w wytypowanych pomieszczeniach, wykonanie schodów zewnętrznych, wymianę ogrodzenia działki SUW, wykonanie fundamentów pod zbiorniki wyrównawcze, remont istniejących wewnętrznych dróg dojazdowych, wykonanie drogi dojazdowej wewnętrznej pod zbiorniki wyrównawcze. 2.1.3. Sieci kanalizacji technologicznej Zakres tych robót obejmuje: wykonanie remontu istniejących zbiorników odstojnika popłuczyn wraz z jego rozbudową, i wykonanie drenażu opaskowego wokół odstojnika, wykonanie sieci kanalizacji odprowadzającej popłuczyny na terenie SUW, remont istniejącej kanalizacji odprowadzania popłuczyn poza terenem stacji, wykonanie neutralizatora ścieków (wraz z przykanalikiem) z chlorowni, wykonanie sieci wodociągowych (rurociągi ssawny, tłoczny, spustowo-przelewowy na terenie SUW) dla zbiorników wyrównawczych. 2.1.4. Roboty technologiczne Zakres tych robót obejmuje: demontaż istniejących rurociągów i urządzeń istniejącego wyposażenia stacji oraz montaż urządzeń projektowanych takich jak: - centralny aerator śr. 900 mm - filtry pośpieszne wypełnione mieszanką złoża kwarcowego i katalicznego pracujące w układzie dwustopniowej filtracji o śr. 1800 mm szt. 5 - zestaw hydroforowy (składający się z 6 pomp) - sprężarka powietrza bezolejowa - chlorator - stalowe zbiorniki wyrównawcze z izolacją termiczną o pojemności 2 x 100 m3 - wodomierze - pompy głębinowe szt. 2 Urządzenia jw. połączone będą ze sobą układami rurociągów, armatury zwrotnej i odcinającej jak również urządzeniami sterującymi automatyczną bezobsługową pracą całej stacji. Do sterowania pracą stacji zaprojektowano: - sterownice pracy pomp głębinowych napełniających zbiorniki wyrównawcze - sterownice automatycznego płukania filtrów. - sterownice zestawu hydroforowego. UWAGA Podczas wykonywania remontu stacji należy zapewnić ciągłą dostawę wody dla odbiorców 2.1.5. Roboty elektryczne Zakres tych robót obejmuje: wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego stacji, wykonanie instalacji grzewczej, wykonanie instalacji zasilającej poszczególne urządzenia wyposażenia stacji, instalację odgromową zbiorników. 2.1.6. Sposób wykonania, zakres oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja przetargowa, w skład której wchodzą: - Projekt budowlano-technologiczny wraz z pozwoleniem na budowę nr 472/2011 znak AB.6740-486.2011 z dn. 04.11.2011r. wydanego z upoważnienia Starosty Makowskiego przez Dyrektora Wydziału Architektoniczno Budowlanego. - Projekt budowlany instalacje elektryczne - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót bud.-mont. - Informacja BIOZ - Badania geotechniczne gruntu - Pozwolenie wodno-prawne na odprowadzenie ścieków do rzeki Węgierki wydanego z upoważnienia Starosty Makowskiego przez Dyrektora Wydziału Rolnictwa, Ochrony Środowiska Promocji i Rozwoju Gospodarczego znak ROŚiRG.6223-11/05/09. - Przedmiary robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26-7, 45.26.23.00-4, 45.44.00.00-3, 45.26.23.00-4, 45.26.23.31-0, 45.22.31.10-0, 45.23.24.30-5, 45.23.24.44-8, 45.34.20.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.61.00-6, 45.31.70.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 40 000 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy PLN) Forma wadium Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 42 poz. 275 z 2007 r.; Nr 116 poz. 730 i 732; Nr 227 poz. 1505 z 2008 r. oraz Nr 96 poz 620 z 2010 r.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploniawy-bramura.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY PŁONIAWY-BRAMURA 06-210 Płoniawy-Bramura.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY PŁONIAWY-BRAMURA 06-210 Płoniawy-Bramura.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie