Płoniawy-Bramura: Przetarg na odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Płoniawy-Bramura w sezonie zimowym 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015.
Numer ogłoszenia: 501204 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 450572 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płoniawy-Bramura, Płoniawy-Bramura 83A, 06-210 Płoniawy-Bramura, woj. mazowieckie, tel. 29 7178061, faks 29 7178043.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Płoniawy-Bramura w sezonie zimowym 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem do odśnieżania dróg. Łączna sieć dróg przewidzianych do odśnieżania wynosi około 150,0 km. Łączna długość przewidziana w zamówieniu może ulec w trakcie realizacji zadania zmianie w szczególności zwiększeniu. Całość sieci dróg podzielono na 4 następujące części : Obszar nr 1 obejmuje miejscowości - Bobino Wielkie, Bobino-Grzybki, Chodkowo-Biernaty Chodkowo-Kuchny, Chodkowo-Załogi, Chodkowo Wielkie, Prace, Rogowo, Nowa Zblicha, Stara Zblicha, Choszczewka, Suche, Płoniawy-Kolonia Obszar nr 2 obejmuje miejscowości - Jaciążek, , Krzyżewo Borowe, Płoniawy-Bramura, Nowe Płoniawy, Stary Podoś, Nowy Podoś, Retka, Zawady Dworskie, Zawady-Huta, Łęgi, Dłutowo, Gołoniwy. Obszar nr 3 obejmuje miejscowości - Bogdalec, Kalinowiec, Szczuki, Szlasy Bure, Szlasy-Łozino, Węgrzynowo. Obszar nr 4 obejmuje miejscowości - Kobylinek, Kobylin, Młodzianowo, Obłudzin, Krzyżewo Nadrzeczne, Stare Zacisze, Popielarka,. Każdy obszar traktowany jest jako odrębna część zamówienia. Do realizacji odśnieżania planuje się wybór 1 oferenta na każdy obszar. Wybrany oferent powinien dysponować: 1. Co najmniej 2 sprzętami - wyposażonymi w lemieszowy czołowy pług śnieżny jedno lub dwustronny z - samochodem ciężarowym lub ciągnikiem rolniczym o napędzie na 2 osie (4x4) lub ładowarką o napędzie na 2 osie (4x4) lub ciągnikiem gąsienicowym - o mocy nie mniejszej niż 80 KM każdy pojazd 2. Co najmniej 1 równiarką samojezdną - wyposażoną w lemieszowy czołowy pług śnieżny jedno lub dwustronny. Wykonawca powinien także dysponować potencjałem technicznym pozwalającym na realizację przedmiotu zamówienia w maksymalnie krótkim czasie, nie dłużej jednak niż 4 godziny od czasu zlecenia przez Zamawiającego. W godzinach porannych wszystkie drogi po których jeżdżą autobusy dowożące dzieci do szkół na danym obszarze powinny być odśnieżone nie później niż do godziny 6³º. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić ewentualne zmiany z Zamawiającym. Kolejność odśnieżania tras na danym obszarze Wykonawca ustali po podpisaniu umowy o świadczenie usług. Ustalając kolejność odcinków Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego. Szerokość odśnieżanej drogi nie powinna być mniejsza niż szerokość korony drogi, a w przypadkach, gdy możliwości techniczne na to nie pozwolą winien wykonywać mijanki w odległościach, co 200 m. Zlecenie rozpoczęcia odśnieżania poszczególnych odcinków dokonywał będzie zamawiający lub upoważnione przez niego osoby. Wynagrodzenie za wykonaną usługę będzie następowało na podstawie stawki za 1 godzinę efektywnej pracy, w oparciu o zatwierdzoną kartę pracy (za dojazd do odśnieżanego ciągu drogowego oferent nie będzie otrzymywał wynagrodzenia). Po otrzymaniu zlecenia rozpoczęcia odśnieżania danego odcinka drogi (dróg), oferent zobowiązany będzie do rozpoczęcia realizacji zlecenia w ciągu 0,5 godziny. Po ukończeniu odśnieżania poszczególnych odcinków dróg, Zamawiający będzie miał każdorazowo prawo weryfikacji faktu odśnieżenia poszczególnych odcinków. W przypadku negatywnej weryfikacji Wykonawca zobowiązany zostanie do wykonania poprawek na odcinakach, które zostały negatywnie zweryfikowane na własny koszt. W przypadku odmowy wykonania poprawek, bądź też trzykrotnej, niewłaściwej poprawie zostanie skierowany na te odcinki sprzęt zastępczy, a kosztami łącznie z kosztem dojazdu zostanie obciążony Wykonawca. W celu zatwierdzenia karty pracy oferent w ciągu 48 godzin od realizacji odśnieżania będzie musiał zgłosić się do zamawiającego i uzgodnić liczbę godzin pracy odśnieżania dróg (porównanie dokumentacji prowadzonej przez zamawiającego i oferenta) oraz przesłać drogą elektroniczną wypełnioną kartę pracy. W przypadku nie dopełnienia tego wymogu, za wykonanie usługi oferent nie otrzyma wynagrodzenia. Rozliczanie się Zamawiającego z Wykonawcą za wykonane usługi będzie następowało w drodze faktur częściowych z załączonymi potwierdzonymi przez zamawiającego kartami pracy, jednak nie częściej niż raz w miesiącu. Termin płatności faktur nie krótszy niż 30 dni. UWAGA! Oferent może startować tylko na jedną z 4 części zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Obszar nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 2   

Nazwa: Obszar nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 3   

Nazwa: Obszar nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 4   

Nazwa: Obszar nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ