Płoniawy-Bramura: Wybór banku do udzielenia kredytu długoterminowego
Numer ogłoszenia: 366138 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płoniawy-Bramura , Płoniawy-Bramura 83A, 06-210 Płoniawy-Bramura, woj. mazowieckie, tel. 29 7178061, faks 29 7178043.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór banku do udzielenia kredytu długoterminowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 1 700 000,00 zł Kredyt będzie przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego. 2) Podstawa: a) Uchwała Nr 71/XII/2011 Rady Gminy Płoniawy Bramura z dnia 14 października 2011r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. b) Uchwała Nr Os.442.2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 27 października 2011r w sprawie wydania opinii na wniosek Wójta Gminy Płoniawy-Bramura o możliwości spłaty długoterminowego kredytu, o udzielenie którego Gmina ubiega się w banku. 3) Zakres i warunki usługi (1) Kwota i waluta kredytu 1 700 000,00 zł (jeden milion siedemset tysięcy złotych) (2) )Wykorzystanie kredytu w wysokości 1 700 000,00 zł w jednej transzy do dnia 30.11.2011. (3) Okres spłaty kredytu: 84 miesięcy . (4) Okres karencji w spłacie kapitału: 12 miesięcy (5) Spłata kapitału : raty dwumiesięczne równe (6) Termin spłaty pierwszej raty: 30.11.2012r. (7) Termin spłaty ostatniej raty: 30.09.2019r. (8) Okres karencji w spłacie odsetek: bez karencji. (9) Spłata odsetek : Odsetki naliczane przez bank od dnia uruchomienia kredytu w okresach miesięcznych od kwoty faktycznego zadłużenia, płatne na koniec każdego miesiąca, na podstawie zawiadomienia przez bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez Bank w drodze Faxu w terminie 7 dni przed datą płatności odsetek. Obliczając odsetki należy przyjąć za podstawę obliczeń faktyczną ilość dni kredytowania w roku kalendarzowym w odniesieniu do liczby dni kalendarzowych w danym roku (365/366). Odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu za faktyczną ilość dni, które upłynęły od daty uruchomienia kredytu do dnia poprzedzającego dzień spłaty kredytu. (10) Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku spłat rat kredytu we wcześniejszych terminach odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu. 4) Oprocentowanie kredytu: zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M aktualna dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który będą naliczane odsetki. 5) Marża banku zaproponowana w ofercie przetargowej pozostanie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy kredytowej. 6) Wykonawca udzieli kredytu bez pobierania prowizji. 7) Zabezpieczenie kredytu: Weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wynagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploniawy-bramura.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Płoniawy-Bramura 06-210 Płoniawy-Bramura.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Płoniawy-Bramura 06-210 Płoniawy-Bramura.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie