Płoniawy: Przebudowa drogi gminnej Płoniawy-Bramura - Łęgi od km 0+550 do km 3+000, odcinek 2.150 mb
Numer ogłoszenia: 152672 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminy Płoniawy-Bramura , Płoniawy-Bramura 83A, 06-210 Płoniawy, woj. mazowieckie, tel. 029 7178061, faks 029 7178043.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Płoniawy-Bramura - Łęgi od km 0+550 do km 3+000, odcinek 2.150 mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyrównanie profilu istniejącej nawierzchni żwirowej równiarką oraz wykonanie poczwórnego powierzchniowego utrwalenia emulsją i kruszywem w ciągu drogowym Płoniawy-Bramura - Łęgi od km 0+550 do km 3+000, odcinek 2.150 mb Wspólny słownik zamówień (KODY CPV): 45.23.32.28-3.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.28-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat (w latach 2008 - 2010 r.) a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane polegające na ulepszaniu nawierzchni żwirowych przez potrójne lub poczwórne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i kruszywem, w ilości średnio rocznie minimum 10 km (lub 40 000 m2).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Muszą dysponować niezbędnym dla realizacji zamówienia sprzętem (własnym lub dzierżawionym), t.j.: a. Skrapiarka do emulsji z komputerowym programowaniem natrysku (pojemność 5000 - 9000 l) i regulowaną szerokością sprysku - szt. 3 (nie dopuszcza się kombajnu do powierzchniowych utrwaleń) b. Samojezdna rozsypywarka kruszywa (szerokość rozsypywania 2,60 - 4,10 m) - szt. 3 c. Walec stalowy gładki - szt.3 d. Walec ogumiony ciężki - szt.3 e. Szczotka mechaniczna - szt.3 f. Samochód dostawczy - szt.3 g. Samochód samowyładowczy - szt. min. 9 h. Cysterna do emulsji szt. 3; Muszą posiadać lub mieć zapewnienie ze strony neutralnego laboratorium drogowego wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia. Posiadają oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z zał. Nr 1 do rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 12.11.1992 r. poz.485 oraz projektem organizacji ruchu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. wykazać, iż dysponują osobami w ilości i o następującym doświadczeniu oraz kwalifikacjach: - kierownik budowy (robót) i majstrowie robót - stwierdzenie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy (majstra) i robót w zakresie dróg lub bez ograniczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, która zapewnia wykonanie zamówienia. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem na kwotę nie niższą niż 100 000, - PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploniawy-bramura.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Płoniawy - Bramura 83A 06-210 Płoniawy- Bramura.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Płoniawy - Bramura 83A 06-210 Płoniawy- Bramura Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie