Płoniawy: Remont stacji uzdatniania wody w msc. Szlasy Łozino gm. Płoniawy- Bramura realizowanej w ramach priorytetu IV RPO MW Działanie 4.1. Gospodarka Wodno- Ściekowa tytuł projektu Rozbudowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz infrastruktury i urządzeń służących do oczyszczania ścieków komunalnych i przemysłowych w gminach Płoniawy - Bramura i Krasne
Numer ogłoszenia: 132273 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminy Płoniawy-Bramura , Płoniawy-Bramura 83A, 06-210 Płoniawy, woj. mazowieckie, tel. 029 7178061, faks 029 7178043.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont stacji uzdatniania wody w msc. Szlasy Łozino gm. Płoniawy- Bramura realizowanej w ramach priorytetu IV RPO MW Działanie 4.1. Gospodarka Wodno- Ściekowa tytuł projektu Rozbudowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz infrastruktury i urządzeń służących do oczyszczania ścieków komunalnych i przemysłowych w gminach Płoniawy - Bramura i Krasne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 45252126-7 modernizacja stacji 45261910-6; 45262300-4; 45440000-3 roboty budowlane 45262300-4; 45262310-7 fundamenty pod zbiorniki 45223110-0 stalowe zbiorniki wyrównawcze 45232430-5 roboty technologiczne 45232440-8 zbiorniki wód popłucznych 45231300-8 sieci kanalizacji technologicznej 45342000-6 ogrodzenie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu istniejącej stacji uzdatniania wody w msc. Szlasy Łozino w gm. Płoniawy-Bramura pow. makowski woj. mazowieckie. Zakres robót remontowych: 2.1. Roboty budowlane Zakres tych robót obejmuje: docieplenie dachu i ścian zewnętrznych, wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych, ułożenie glazury i terakoty w wytypowanych pomieszczeniach, wykonanie schodów zewnętrznych, wymianę ogrodzenia działki SUW, wykonanie 2 szt. fundamentów pod zbiorniki wyrównawcze, remont istniejących wewnętrznych dróg dojazdowych, wykonanie drogi dojazdowej wewnętrznej pod zbiorniki wyrównawcze. Sieci kanalizacji technologicznej Zakres tych robót obejmuje: wykonanie remontu istniejących zbiorników odstojnika popłuczyn wraz z jego rozbudową, i wykonanie drenażu opaskowego wokół odstojnika, wykonanie sieci kanalizacji odprowadzającej popłuczyny na terenie SUW, remont istniejącej kanalizacji odprowadzania popłuczyn poza terenem stacji, wykonanie neutralizatora ścieków (wraz z przykanalikiem) z chlorowni, wykonanie sieci wodociągowych (rurociągi ssawny, tłoczny, spustowo-przelewowy na terenie SUW) dla zbiorników wyrównawczych. Roboty technologiczne Zakres tych robót obejmuje: demontaż istniejących rurociągów i urządzeń istniejącego wyposażenia stacji, montaż urządzeń projektowanych takich jak: - centralny aerator - filtry pośpieszne wypełnione złożem katalitycznym - zestaw hydroforowy - sprężarka powietrza - chlorator - stalowe zbiorniki wyrównawcze z izolacją termiczną - wodomierze - pompy głębinowe. Urządzenia jw. połączone będą ze sobą układami rurociągów, armatury zwrotnej i odcinającej jak również urządzeniami sterującymi automatyczną bezobsługową pracą całej stacji. Do sterowania pracą stacji należy wykonać: - sterownice pracy pomp głębinowych napełniających zbiorniki wyrównawcze - sterownice automatycznego płukania filtrów. - sterowanie zestawu hydroforowego. 2.2. Roboty elektryczne Zakres tych robót obejmuje: wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego stacji, wykonanie instalacji grzewczej, wykonanie instalacji zasilającej poszczególne urządzenia wyposażenia stacji, instalację odgromową zbiorników. 2.3. Sposób wykonania, zakres oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa, w skład której wchodzą: - Projekt budowlano-technologiczny - załącznik nr 7 do SIWZ wraz z pozwoleniem na budowę nr 461/2009 znak AB.7351-401/2009 z dn. 9.11.2009r wydanego z upoważnienia Starosty Makowskiego przez Dyrektora Wydziału Architektoniczno Budowlanego załącznik nr 8 do SIWZ. - Projekt budowlany instalacje elektryczne załącznik nr 9 do SIWZ - Pozwolenie wodno prawne na odprowadzenie ścieków do rzeki Węgierki załącznik nr 10 do SIWZ wydanego z upoważnienia Starosty Makowskiego przez Dyrektora Wydziału Rolnictwa, Ochrony Środowiska Promocji i Rozwoju Gospodarczego znak ROŚiRG.6223-11/05/09z dn. 18.09.2009r - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót [ST] załącznik nr 11 do SIWZ - Przedmiar robót dla wykonania instalacji technologicznych załącznik nr 12 do SIWZ Przedmiar robót dla wykonania instalacji elektrycznych załącznik nr 13 do SIWZ 2.4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia z zakupionych na własny koszt, fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów i urządzeń odpowiadających co do jakości wymogom określonych dla wyborów dopuszczonych w budownictwie do stosowania. 2.5. Wykonawca jest zobowiązany oddać Zamawiającemu kompletny technicznie przedmiot zamówienia, który powinien spełniać funkcje gospodarczą i techniczną, i jest wynikiem całości robót opisanych w specyfikacji ST oraz projekcie budowlanym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26-7, 45.26.19.10-6, 45.26.23.00-4, 45.22.31.10-0, 45.23.24.30-5, 45.23.24.40-8, 45.23.13.00-8, 45.34.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 11.2. Forma wadium Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z 2000 r. Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596 poz. 1824) 11.2.1. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 11.2.2. W treści dokumentów Wykonawcy potwierdzającego wniesienie wadium składanego w innej formie niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w których Zamawiający może otrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą wynikać wprost z art. 46 ust. 4a i 5 UPZP. 11.2.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 08 8917 0001 0000 0071 2000 0100 z dopiskiem wadium na wykonanie remontu stacji uzdatniania wody w msc. Szlasy Łozino gm. Płoniawy - Bramura. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, zaś oryginał polecenia przelewu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed terminem składania ofert na jego żądanie. 11.3. Termin wniesienia wadium Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na konto bankowe Urzędu Gminy w Płoniawach- Brtamurze Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał przelew przed terminem składania ofert, jest to warunek bezwzględnie konieczny. 11.4. Zwrot wadium Zwrot wadium nastąpi w trybie art. 46 UPZP. 11.5. Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca: 11.5.1 Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie. 11.5.2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.5.3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.5. Termin związania ofertą 11.6.1. Wykonawcy są związani ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert. 11.6.2. Zamawiający może przedłużyć termin związania ofertą do 60 dni tylko wówczas, jeżeli w terminie 3 dni przed upływem terminu związania ofertą wystąpi z wnioskiem do Wykonawców o wyrażenie zgody na jego przedłużenie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowo-cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Wypełniony przez Wykonawcę harmonogram rzeczowo - finansowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o przedmiary robót (załącznik nr 12 i 13 do SIWZ). Dowód wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 UPZP. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploniawy-bramura.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Płoniawy-Bramura 06-210 Płoniawy-Bramura.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Płoniawy-Bramura 06-210 Płoniawy-Bramura.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: priorytet IV RPO MW Działanie 4.1. Gospodarka Wodno-Ściekowa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie