Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół , Płoniawy, 06-210 Płoniawy, woj. mazowieckie, tel. 0-29 717 80 54, faks 0-29 717 80 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploniawy-bramura.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Kotłowni C.O. w Szkole Podstawowej w Węgrzynowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja Kotłowni C.O. w Szkole Podstawowej w Węgrzynowie zgodnie ze SIWZ i Projektem Budowlanym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci spełniający niżej podane warunki:
3.1 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
3.2 Muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy;
3.3 Muszą udowodnić, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającymi wykonanie zamówienia, t.j.:
a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 PLN;
b) w ciągu 5 ostatnich lat, średni roczny obrót w kwocie min. 0.5 mln. PLN
3.4 Muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. wykazać, iż dysponują osobami w ilości i o następującym doświadczeniu oraz kwalifikacjach: - kierownik budowy (robót) i majstrowie robót - stwierdzenie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy (majstra) i robót w zakresie branży sanitarnej
3.4 Muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykazać, iż w ciągu ostatnich 5 lat (w latach 2004 - 2009 r.) a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane polegające na modernizacji lub instalacji c.o., w ilości średnio rocznie minimum trzy roboty budowlane o zakresie robót porównywalnych z zamówieniem
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
4.1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert],
4.2. Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. l i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt 1 ustawy o zamówieniach publicznych oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr l do formularza oferty).
4.3. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- wg zał. Nr 2 do formularza oferty.
4.4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (w latach 2004 - 2009 r.) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na ulepszaniu nawierzchni żwirowych przez potrójne lub poczwórne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i kruszywem, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg zał. Nr 4 do formularza oferty );
4.5. Dane dotyczące podwykonawców - nie przewiduje się podwykonawców
Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.1., 4.3., 4.4.. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
B. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1., 4.3., 4.4.. - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploniawy-bramura.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Płoniawy-Bramura
06-210 Płoniawy-Bramura
pokój nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Płoniawy-Bramura
06-210 Płoniawy-Bramura
pokój nr 9 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.