Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminy Płoniawy-Bramura , Płoniawy-Bramura 83A, 06-210 Płoniawy, woj. mazowieckie, tel. 029 7178061, fax. 029 7178043.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploniawy-bramura.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa boiska wielofunkcyjnego w Płoniawach-Bramurze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia - Zakres robót :
- rozbudowa boiska z wykorzystaniem istniejącej płyty o nawierzchni asfaltowej i wymiarach 20x35
- powiększenie płyty do wymiarów 44x22 . Technologia: chudy beton 5,0-7,5MPa , warstwa grubości 15 cm na podsypce piaskowej 10cm
- obramowanie całej płyty obrzeżem betonowym 8x30, na ławie betonowej B-10
- wykonanie nawierzchni boiska z trawy syntetycznej .
- wyznaczenie pół do gier i wklejenie linii boiska.
Wymiary boiska:
Wymiary płyty : 44 x 22m
Powierzchnia całkowita obiektu: 968m2
Powierzchnia płyty z trawy syntetycznej: 968m2
Długość obramowania-obrzeża betonowe 8x30 = 132m
Funkcjonalność
Na boisku znajdować się będą następujące pola do gier:
-boisko do piłki ręcznej 40x20m
-boisko do piłki siatkowej 18 x 9.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art.24 ust. 1i2 , spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U.2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. ) oraz spełniający następujące warunki dodatkowe:
Potencjał kadrowy:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i odpowiednimi kwalifikacjami do obsadzenia stanowiska kierownika robót. Wymagane uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej lub drogowej obejmującej nawierzchnie placów.
Doświadczenie
Wykonawca musi wykazać , że w okresie 5 lat poprzedzających datę składania ofert zrealizował , z należytą starannością, co najmniej dwa zadania o charakterze i złożoności i porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Przez porównywalne zadanie rozumie się budowę lub przebudowę (modernizację) boiska wielofunkcyjnego o powierzchni płyty co najmniej 1.000m2
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia ( konsorcjum) powyższy warunek spełniają łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać :
Prawidłowo wypełniony formularz OFERTA
Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi dla elementów robót zawartych w przedmiarze .
Wstępny Harmonogram robót
Dokumenty i oświadczenia niezbędne do oceny spełnienia warunków udziału w przetargu wymienione poniżej.
Status prawny - wymagane dokumenty
(1) Oświadczenie - na załączniku nr 1 , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24.1 ppkt. od 1 do 9 , art. 24.2 i spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt1-3 ustawy Pzp.
(2) Aktualny ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej .
(3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty/lub podpisania oferty i zawarcia umowy dla osób podpisujących ofertę, a nie wymienionych w dokumentach rejestrowych firmy
Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
(1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 10.4.1 ppkt (2) składa dokumenty wystawiony zgodnie z prawem kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotnie albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie , lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
(2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Zdolność techniczna - Wymagane dokumenty
(1) Informacja o osobach , które będą kierować wykonaniem zamówienia . Informację należy sporządzić z wykorzystaniem formularza załączonego do SIWZ.
Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób do kierowania robotami , potwierdzające spełnienie warunku Potencjał kadrowy Do informacji należy załączyć kopię uprawnień budowlanych kierownika budowy /robót i wraz z kopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zakres i rodzaj uprawnień musi być zgodny z określonym w opisie warunku.
(2) Informacja o doświadczeniu Wykonawcy ( doświadczenie zawodowe) .
Informację należy sporządzić z wykorzystaniem formularza załączonego do SIWZ.
W informacji należy zamieścić wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat , lub z okresu działalności , jeśli jest prowadzona krócej niż 5 lat. Wykaz powinien zawierać zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , nazwy i adresy inwestorów, krótką charakterystykę robót oraz ich wartość . Maksymalnie należy wykazać 5 zadań . Na potwierdzenie wykonania tych zadań z należytą starannością wymagana kopia protokołów odbiorów końcowych oceną jakości wykonanych robót lub referencje od właściwych zamawiających.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie , dokumenty wymienione w ppkt (1) (2) przedkłada ten /lub ci, w stosunku do których niniejsza SIWZ wymaga potwierdzenia spełnienia warunku.
Uwaga: Wykonawca , któremu zostanie powierzone zamówienie będzie zobowiązany posiadać imienną autoryzację producenta trawy syntetycznej do układania nawierzchni . Autoryzacja musi dotyczyć niniejszego zadania.
Dokument ten nie jest wymagany na etapie składania ofert.
Będzie konieczny na etapie podpisywania umowy.
Wykonawcy składający ofertę wspólną (Konsorcjum)
Oferta składana przez konsorcjum (dwa lub więcej podmiotów gospodarczych działających wspólnie) musi spełniać następujące wymagania:
(1) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt.10.4 . , ppkt od (1) do (2) wymagane są od każdego podmiotu .
(2) Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla wyznaczonego jednego z podmiotów jakoLidera konsorcjum .Pełnomocnictwo musi być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów i złożone w oryginale wraz z ofertą przetargową. Zakres pełnomocnictwa musi być jednoznacznie określony i zawierać upoważnienie do podejmowania zobowiązań dla i w imieniu każdego z osobna i wszystkich podmiotów tworzących konsorcjum.
Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, lub reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.
Zamiast pełnomocnictwa może być załączona umowa konsorcjum zawierająca w swej treści regulacje opisane w punkcie 11.3 poniżej .
112. Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana, Zamawiający będzie wymagać - przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - umowy konsorcjum , regulującej współpracę podmiotów składających ofertę wspólną.
11.3 Umowa konsorcjum będzie zobowiązywać wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum do solidarnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i zawierać, co najmniej :
(1) oznaczenie stron umowy przez podanie pełnych nazw i adresów firm , form organizacyjno-prawnych, wskazanie rejestrów lub ewidencji działalności, w których konsorcjanci są wpisani.
(2) wskazanie celu gospodarczego do realizacji którego utworzono konsorcjum. Cel ten powinien pokrywać się z zakresem przedmiotu przetargu.
(3) oznaczenie czasu trwania umowy z uwzględnieniem okresu gwarancji i rękojmi.
(4) określenie sposobu reprezentacji konsorcjum. Zamawiający zastrzega, iż nie wyraża zgody na reprezentowanie konsorcjum przez osobę trzecią nie będącą członkiem konsorcjum ( np. firmę doradczą lub kancelarię prawniczą)
(5) Wyznaczenie jednego z podmiotów jako Lidera konsorcjum . Będzie on upoważniony do podejmowania zobowiązań i otrzymywania instrukcji dla i w imieniu każdego z osobna i wszystkich podmiotów tworzących konsorcjum. Będzie odpowiedzialny za wykonanie Umowy i realizację zobowiązań wobec zamawiającego w okresie gwarancji i rękojmi ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploniawy-bramura.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Płoniawy Bramura
06-210 Płoniawy Bramura
powiat makowski
woj. mazowieckie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Płoniawy Bramura
Sekretariat pok. nr 9
06-210 Płoniawy Bramura
powiat makowski
woj. mazowieckie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.