Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminy Płoniawy-Bramura, Płoniawy-Bramura 83A, 06-210 Płoniawy, woj. mazowieckie, tel. 029 7178061, fax 029 7178043.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploniawy-bramura.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach Chodkowo Załogi, Węgrzynowo, Węgrzynowo-Węgrzynówek - 4850 m².
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyrównanie profilu istniejącej nawierzchni żwirowej równiarką oraz wykonanie poczwórnego powierzchniowego utrwalenia emulsją i kruszywem na drogach gminnych w miejscowościach Chodkowo Załogi, Węgrzynowo, Węgrzynowo-Węgrzynówek - 4850 m²
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.28-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci spełniający niżej podane warunki:
3.1 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
3.2 Muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy;
3.3 Muszą udowodnić, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającymi wykonanie zamówienia, t.j.:
a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 PLN;
b) w ciągu trzech ostatnich lat, średni roczny przychód ze sprzedaży w kwocie min. 0.5 mln. PLN
3.4 Muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. wykazać, iż dysponują osobami w ilości i o następującym doświadczeniu oraz kwalifikacjach: - kierownik budowy (robót) i majstrowie robót - stwierdzenie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy (majstra) i robót w zakresie dróg lub bez ograniczeń oraz dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
Stanowisko (ilość osób) Całkowite doświadczenie (ilość lat) Przy podobnych robotach (ilość lat)
Kierownik budowy (1)
Kierownik robót (min.2)
Majster (2)
Laborant (1) 15
6
5
3 5
6
3
2
3.4 Muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat (w latach 2004 - 2007 r.) a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane polegające na ulepszaniu nawierzchni żwirowych przez potrójne lub poczwórne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i kruszywem, w ilości średnio rocznie minimum 10 km (lub 40 000 m2).
3.5 Muszą dysponować niezbędnym dla realizacji zamówienia sprzętem (własnym lub dzierżawionym), t.j.:
a. Skrapiarka do emulsji z komputerowym programowaniem natrysku (pojemność 5000 - 9000 l) i regulowaną szerokością sprysku - szt. 3 (nie dopuszcza się kombajnu do powierzchniowych utrwaleń)
b. Samojezdna rozsypywarka kruszywa (szerokość rozsypywania 2,60 - 4,10 m) - szt. 3
c. Walec stalowy gładki - szt.3
d. Walec ogumiony ciężki - szt.3
e. Szczotka mechaniczna - szt.3
f. Samochód dostawczy - szt.3
g. Samochód samowyładowczy - szt. min. 9
h. Cysterna do emulsji szt. 3;
3.6 Muszą posiadać lub mieć zapewnienie ze strony neutralnego laboratorium drogowego wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia.
3.7 Posiadają oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z zał. Nr 1 do rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 12.11.1992 r. poz.485 oraz projektem organizacji ruchu.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
4.1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert],
4.2. Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. l i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt 1 ustawy o zamówieniach publicznych oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr l do formularza oferty) wraz z aktualnymi zaświadczeniami:
4.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert];
4.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert];
4.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert];
4.6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] UWAGA: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne;
4.7. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- wg zał. Nr 2 do formularza oferty.
4.8. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, t.j. uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami z załączeniem dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;
4.9. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - wg zał. Nr 3 do formularza oferty
4.10. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (w latach 2003 - 2006 r.) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na ulepszaniu nawierzchni żwirowych przez potrójne lub poczwórne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i kruszywem, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg zał. Nr 4 do formularza oferty );
4.11. Dane dotyczące podwykonawców -
4.12. Oświadczenie że Oferent posiada lub ma dostęp do laboratorium, gdzie będzie mógł dokonać badań materiałów drogowych przewidzianych do wbudowania w trakcie budowy.
4.13. Oświadczenie o posiadanym oznakowaniu i zabezpieczeniu robót - załącznik własny do formularza oferty
4.14. polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 PLN.
Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.1., 4.3., 4.4. i 4.6. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
B. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1., 4.3., 4.4. i 4.6. lub pkt 4.5. - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 10
- 3. Przychód - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploniawy-bramura.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Płoniawy-Bramura
06-210 Płoniawy pokój nr 9 (sekretariat)
woj. Mazowieckie pow. Makowski..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Płoniawy-Bramura
06-210 Płoniawy pokój nr 9 (sekretariat)
woj. Mazowieckie pow. Makowski..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy