Płoniawy-Bramura: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizacji zadania pod nazwą: Budowa hali widowiskowo - sportowej z zapleczem i łącznikiem przy Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej Curie w Krasińcu.
Numer ogłoszenia: 28778 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 505482 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płoniawy-Bramura, Płoniawy-Bramura 83A, 06-210 Płoniawy-Bramura, woj. mazowieckie, tel. 29 7178061, faks 29 7178043.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizacji zadania pod nazwą: Budowa hali widowiskowo - sportowej z zapleczem i łącznikiem przy Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej Curie w Krasińcu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego realizacji zadania pod nazwą: Budowa hali widowiskowo - sportowej z zapleczem i łącznikiem przy Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej Curie w Krasińcu. 2) Zakres robót budowlanych, na których prowadzony będzie nadzór obejmuje budowę hali widowiskowo - sportowej z zapleczem i łącznikiem przy zespole szkół. W ramach robót wykonany budynek hali widowiskowo - sportowej z zapleczem sanitarnym, to budynek parterowy bez podpiwniczenia połączony funkcjonalnie z istniejącym budynkiem szkoły. W budynku łącznika zlokalizowane zostanie sala gier stołowych, sala ćwiczeń korekcyjnych, hol, cześć rekreacyjna, szatnia i sanitariaty ogólnodostępne. Budynek hali widowisko - sportowej obejmuje arenę sportową o wymiarach 12 x 24 m z trybunami stałymi dla 88 widzów, dwa zespoły przebieralni z natryskami dla sportowców, pomieszczenie dla nauczycieli, magazyn sprzętu sportowego oraz pomieszczenie techniczne. Roboty budowlane obejmowały będą również wykonanie instalacji elektrycznej, wentylacyjnej, sanitarnej, centralnego ogrzewania, instalacji telefonicznej, odgromowej i uziemienia. W ramach roboty budowlanej dokonywany będzie również zakup wyposażenia niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania hali sportowej oraz wykonanie drogi dojazdowej oraz parkingów z kostki brukowej. 3) Obowiązki wykonawcy przed rozpoczęciem robót budowlanych: a) dokonanie weryfikacji dokumentacji projektowej w zakresie spójności i zgodności: projektu budowlanego, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. b) wsparcia merytorycznego z zakresu prawa budowlanego podczas wyboru wykonawcy robót budowlanych. c) Uczestniczenie w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót budowlanych. 4) Obowiązki wykonawcy w trakcie budowy: a) reprezentowanie Inwestora/Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) koordynacja robót poszczególnych branż; c) wizyta na placu budowy przynajmniej raz w tygodniu (od poniedziałku do piątku) d) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego, e) sprawdzanie jakości wykonywanych robót wbudowanych, wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, f) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, g) potwierdzanie robót faktycznie wykonanych oraz potwierdzenie faktu usunięcia wad, h) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej., i) podejmowanie decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót w sytuacjach określonych w prawie budowlanym, j) wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót budowlanych, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbałe w swojej pracy, k) ścisła współpraca z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwania od Projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego, l) zlecenie wykonawcy robót budowlanych wykonania dodatkowych badan materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości, m) uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego inwestycji. n) zapobieganie roszczeniom wykonawcy robót budowlanych o) rozpatrywanie roszczeń wykonawcy robót budowlanych i przedstawiania stanowiska w odniesieniu do nich p) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia; q) w przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym, a wykonawcą robót budowlanych dotyczących realizacji inwestycji, wykonawca udzieli wsparcia Zamawiającemu poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska wykonawcy co do przedmiotu sporu; r) jeżeli w okresie realizacji inwestycji zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, nieprzewidzianych umową pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, to inspektor nadzoru niezwłocznie zawiadamia Zmawiającego celem podjęcia decyzji co do ich wykonania. Bez zgody zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych polecenia wykonania robót dodatkowych i zamiennych 5) Wspólny Słownik Zamówień CPV 71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego. 6) Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ