Kierownictwo Urzędu - Sekretarz

Sekretarz Gminy

 

 

 

Funkcję Sekretarza sprawuje Anna Jastrzębska
Telefon 29 7717-89-51, 717-80-61
E-mail sekretarz@ploniawy-bramura.pl

 

 

 

 

Sekretarz Gminy zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz zabezpiecza prawidłową organizację pracy bieżącej w Urzędzie zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Do zadań Sekretarza należy w szczególności:

  1. zapewnienie zgodności wydanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
  2. koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki i samodzielne stanowiska pracy,
  3. organizowanie współdziałania z gminami oraz jednostkami organizacyjnymi gminy,
  4. inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
  5. zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy,
  6. nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli,
  7. adaptacja zawodowa nowozatrudnionych pracowników samorządowych,
  8. przestrzeganie dyscypliny pracy w Urzędzie,
  9. przestrzeganie przez pracowników Urzędu przepisów ustawy o pracownikach samorządowych oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
  10. podejmowanie działań na rzecz poprawy stanu technicznego środków pracy w Urzędzie
  11. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania obsługi kancelaryjnej Urzędu, obiegu dokumentów i przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi komórkami i stanowiskami pracy w Urzędzie,
  12. przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej przez pracowników Urzędu,
  13. przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w zakresie nadzorowanych spraw oraz koordynowanie kontroli zewnętrznych,
  14. przestrzeganie zasad określonych w Regulaminie Urzędu oraz innych wewnętrznych aktach prawnych Wójta,
  15. gospodarka etatami oraz funduszem płac,
  16. wnioskowanie w sprawach karania, wyróżniania i nagradzania pracowników
  17. utrzymanie bieżącego kontaktu z pracownikami Urzędu w sprawach:
    • warunków pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy,
    • ochrony zdrowia pracowników i wypoczynku,
    • świadczeń socjalnych,
    • podwyższania kwalifikacji zawodowych.
  18. opracowywanie projektów zakresów czynności stanowisk pracy (za wyjątkiem stanowisk pracy podporządkowanych Przewodniczącemu Rady i Skarbnikowi),
  19. rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między pracownikami na tle realizacji zadań Urzędu,
  20. wykonywanie innych poleceń Wójta.

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Łoniewska Kinga
(2003-06-26 11:08:15)
Ostatnio zmodyfikował:
Winnicki Tomasz
(2022-06-23 15:14:33)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki